Servicii de închiriere

Închirieri stivuitoare și alte echipamente, pe termen scurt sau lung

Serviciul de inchirieri stivuitoare și alte echipamente se adresează companiilor care doresc să beneficieze de o predictibilitate totală în cazul costurilor implicate de necesitățile intralogistice, precum și companiilor care au temporar un vârf de încărcare sau o defecțiune tehnică în parcul intralogistic.

De ce să închiriați echipamente de intralogistică prin Util SPC?

– stoc permanent de utilaje și echipamente;
– flotă de închiriere în orice configurație doriți;
flexibilitate la negocieri și soluții individualizate pentru afacerea dvs.;
echipă tehnică disponibilă în toată România.

Cât mă costă închirierea unui stivuitor?

Costul pentru închirierea unui stivuitor (diesel, electrostivuitor etc.) variază în funcție de durata închirierii, aplicațiile vizate și capacitatea utilajului, putând ajunge până la 4-500 euro + TVA / zi în cazul unui stivuitor de mare capacitate. Totuși, pentru a vă putea oferi un preț cât mai realist vă invităm să completați o cerere de ofertă în care să ne descrieți cât mai exact cerințele dvs.

Pentru o transpaletă electrică de închiriat, costul începe de la 20 euro + TVA / zi.

Putem oferi spre închiriere și reachtruck-uriorder-pickere etc. inclusiv echipamente second-hand recondiționate. Variante vanzari / achiziție.

Pe ce perioadă pot închiria?

Oferim servicii de închiriere atât pe termen scurt cât și pe termen lung.

Perioada contractuală de închiriere e de minim o zi (numai în raza orașului Giurgiu) și de maxim 5 ani.

– Închiriere pentru o zi: numai pe raza orașului Giurgiu.
– Închiriere pe termen scurt (zile / săptămâni / luni): oriunde în România.
– Închiriere pe termen lung (minim 6 luni – câțiva ani): oriunde în România.

Cum se procedează?

Primul pas este să ne trimiteți o cerere de ofertă.

Înaintea semnării fiecărui contract programăm o vizită în spațiul / locația unde vor funcționa utilajele noastre, pentru a putea găsi împreună cele mai bune soluții. De aceea, vă rugăm să ne contactați din timp.

Nu închiriem utilajele doar pe baza unei oferte și a unor discuții purtate de la distanță.

Trimiterea unei cereri de ofertă este primul pas în deschiderea discuțiilor privitoare la serviciul de închiriere.

Ce-ar mai fi de știut?

Fiind o companie cu acoperire națională, putem oferi serviciul de inchiriere electrostivuitor / stivuitor / transpalet electric / nacela etc. la cel mai înalt nivel oriunde în România, inclusiv în București, Iași, Cluj, Timișoara, Galați, Craiova etc. inclusiv service, mentenanță și reparatii.

Putem consilia clientul în alegerea celei mai potrivite soluții de intralogistică. Contactați-ne pentru a putea stabili împreună coordonatele discuției.

Ne rezervăm dreptul de a solicita anumite garanții în funcție de istoricul clientului.

Stivuitoarele se închiriază fără operator, dar este responsabilitatea clientului să pună utilajele noastre numai la dispoziția personalului calificat.

Ce beneficii și ce garanții oferiți?

Toate echipamentele închiriate prin Util SPC oferă următoarele beneficii:

– utilaje de top de la lideri tehnologici mondiali în domeniu;
– avem permanent în stoc peste 200 de utilaje și echipamente și vă putem oferi cel mai convenabil mix de branduri, nu neapărat cel mai scump;
– transport asigurat la / de la locația clientului în condiții de maximă siguranță (se poate factura separat sau se poate include în preț);
costuri predictibile pe toată durata exploatării utilajului;
discount pentru închirierea pe termen lung;
– service, mentenanță, reparatii și suport de calitate superioară;
– acces la o echipă profesionistă de tehnicieni;
– rețea de service națională, intervenții care au loc în cel mult 8 ore de la sesizare.

Doriți să închiriați? Primul pas este să ne trimiteți o …