Am pornit la drum în urmă cu peste 20 de ani, doar doi asociați, și astăzi am ajuns să fim o echipă de peste 80 de angajați, în zece centre regionale.
Suntem în top 15 companii din județul Giurgiu. Ne caracterizează corectitudinea față de partenerii de afaceri, angajați și autorități. Un loc de muncă la Util SPC înseamnă întotdeauna stabilitate, respect și un salariu corect raportat la piață și la valoarea angajatului. Pe lângă anumite beneficii obișnuite angajații noștri se bucură și de încrederea, dar și de sprijinul conducerii în toate deciziile personale pe care le iau, delimitarea între sarcinile de serviciu și viața personală fiind foarte fermă. De exemplu, în timpul pandemiei de Covid-19 nu doar că nu ne-am obligat în nici un fel angajații să ia vreo decizie care să-i afecteze personal, dar le-am și acordat tot sprijinul necesar atunci când s-a pus problema ca autoritățile să-i oblige să ia o anumită decizie împotriva voinței lor. Nici un angajat al Util SPC nu a fost obligat să se supună acelei decizii împotriva voinței sale.
Activăm pe o piață în creștere permanentă. De depozite și de investiții logistice va fi permanent nevoie, ceea ce înseamnă că va fi permanentă nevoie și de utilajele pe care le comercializăm și le deservim noi. Un job la Util SPC reprezintă în primul rând o investiție în tine pe termen lung, siguranța că intri într-un domeniu în creștere permanentă și în echipa unuia dintre liderii pieței. Află mai multe despre Util SPC și despre piața de intralogistică din materialul video alăturat apărut în Ziarul Financiar.
Ușile noastre sunt deschise tuturor tinerilor în vârstă de 18-64 de ani dornici să muncească și să învețe permanent lucruri noi legate de electromecanica utilajelor și a echipamentelor de intralogistică (stivuitoare, transpaleți etc.). Lucrează la Util SPC și nu vei regreta decizia.
Ce trebuie să faci?
Desfășurarea activității de întreținere, reparație și asigurarea mentenanței stivuitoarelor și a altor echipamente de ridicat la sediile clienților din aria alocată.
Cerințe:
– Studii medii / superioare de profil electric, mecanic, hidraulic, TCM.
– Experiență în întreținerea utilajelor (reprezintă avantaj cunoștințele de întreținere a stivuitoarelor).
– Cunoștințe de bază în instalații electrice, mașini industriale, mecanică, hidraulică.
– Cunoștințe medii de limba engleză constituie un avantaj.
– Abilitatea de a citi și înțelege scheme electrice și documentație în limba engleză.
– O foarte bună capacitate de planificare, organizare, rigurozitate și atenție pentru detalii.
– Cunoștințe minime de operare pe calculator.
– Permis de conducere categoria B (jobul presupune deplasarea la sediile clienților).
– Experiență anterioară service pe teren.
– Orientare către client, spirit de echipă, comunicativ.
Responsabilități / Sarcini:
– Constatarea defectelor apărute și repararea echipamentelor cu propulsie electrică sau termică.
– Efectuarea verificărilor și a operațiilor de întreținere a echipamentelor.
– Identificarea pieselor de schimb necesare reparațiilor.
Ce oferim:
– Pregătire tehnică permanentă.
– Mediu de lucru sigur și plăcut, ideal pentru persoane pasionate de electromecanica utilajelor.
– Salariu motivant și bonusuri.
– Seriozitate în tot ce facem.
Unde se desfășoară activitatea:
În acest moment avem câte o poziție deschisă în zonele Craiova/Oltenia, Ploiești/Buzău, Cluj/Sălaj și Alba/Sibiu. Primim permanent aplicații pentru sediile de la Giurgiu (zona acoperită: Giurgiu/București și județele limitrofe din sud) și Bacău (zona de acoperire: Bacău/Iași/Suceava).
Acest post este disponibil numai la sediul nostru din orașul Giurgiu.
Cerințe:
– Studii medii finalizate (bacalaureat) / studii superioare.
– Experiență cel puțin medie în utilizarea MS Office.
– Cunoștințe de limba engleză citit/vorbit minim B1.
– Bune abilități de comunicare cu clienții.
– Experiența pe o poziție similară constituie avantaj.
Descrierea jobului:
– Asigură back-office/suport pentru agenții de vânzare de pe teren.
– Pregătește ofertele/documente de contractare.
– Operează în sisteme software.
– Ține legătura cu furnizorii.
Program și salarizare:
– Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică și serioasă.
– Salariu atractiv.
– Bonuri de masă.
– Al 13-lea salariu in decembrie începând cu anul următor celui de angajare.
Aceste posturi sunt disponibile la Giurgiu și în Acățari, lângă Tg. Mureș, unde avem punct de lucru. Este nevoie de cunoștințe tehnice generale. Cunoștințele tehnice in domeniul stivuitoarelor sau în gestiunea pieselor de schimb constituie un avantaj.
Cerințe:
– Studii medii/superioare în domeniul tehnic.
– Pregătire și aptitudini tehnice.
– Cunoștințe medii de operare calculator MS Office.
– Bune abilități de comunicare cu clienții.
– Experiența în back-office service/piese de schimb constituie avantaj.
– Cunoașterea limbii engleze constituie avantaj.
Descrierea jobului:
– Gestionează și prioritizează solicitările venite din partea clienților.
– Primește solicitări de service pentru care identifică piese de schimb și elaborează oferte.
– Operează datele în programele informatice.
– Ține legătura cu clienții.
– Participă la inventarele anuale de piese de schimb.
Program și salarizare:
– Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică și serioasă.
– Salariu atractiv.
– Bonuri de masă.
– Al 13-lea salariu în decembrie începând cu anul următor celui de angajare.
Îi încurajăm pe toți tinerii și pe toate tinerele între 18-64 de ani care se regăsesc în descrierea de mai sus și în valorile companiei noastre să ne trimită un CV la adresa info@utilspc.ro având la subiect mesajul „pentru jobul de […]”.
În cazul în care pe această pagină nu sunt listate joburi, puteți trimite un CV pentru a fi reținut/-ă în baza noastră de date specificând jobul dorit (vânzări, tehnic etc.).
De asemenea, puteți urmări paginile dedicate ale companiei noastre de pe Ejobs și de pe Linkedin, unde recrutăm activ.
Toate aplicațiile vor fi tratate cu deplină confidențialitate.
–
Ultima actualizare: 8 august 2024